Alhoewel het ‘wedstrijdseizoen’ begonnen was, kwamen  er toch 12 leden naar dit digitaal café.  In onspannen sfeer werd via Zoom met elkaar gesproken over de vaarplannen voor dit seizoen. Enkele nieuwe leden waren hierbij aanwezig; welkom. Voor moderator Michiel Veldkamp was dit de gelegenheid om de faciliteit Mentimeter uit te proberen en de leden te peilen. Normaal is de HT race voor hem zo’n beetje de opening van het zeilseizoen en had hij een kleine presentatie voorbereid met enkele aandachtspunten voor de tocht van Harlingen naar Terschelling. Romke en Frank vulden aan waardoor een compleet beeld ontstond van deze tocht. Hans Ten Cate presenteerde de plannen voor onze NMV Waddentocht 2021. Er zijn nog verschillende opties open waarbij, afhankelijk van de weersgesteldheid, vertrek op vrijdagmiddag 4 juni uit Makkum de meest waarschijnlijkste is. Belangstellenden kunnen zich nog aanmelden bij toerleider Paul van den Hoek  (secretaris@Marieholmvereniging.nl).

De bijgewerkte presentatie staat HIER op de website. Houd ook de appgroep Marieholm Noord in de gaten over de laatste informatie.