Paul van de Hoek en Michiel Veldkamp namen woensdagavond 17 maart 59 leden mee over zee ‘Naar de overkant’ in een denkbeeldige trip naar Lowestoft en de Engelse Oostkust. Enkele daarvan zijn ervaren zeezeilers maar de meesten hebben nog niet deze tocht gemaakt. Uit de poll bij aanvang bleek dat 27% van de deelnemers daar wel interesse in heeft. De presentatie bestond uit drie delen: De overtocht, Varen langs de Engelse oostkust en Voorbereiding. Het werd een leerzame, interactieve avond. Leden stelden tussendoor via de chat vragen en na de blokken werden besproken. We zijn blij met de bijdragen die Anthony, Romke, Margriet en andere leden gaven, we hebben de presentatie daarmee aangevuld.

Hier de LINK naar de presentatie op de Kennisbank. Je moet daarna op het plaatje klikken om de PDF te openen.

Binnenkort plaatsen we aanvullende informatie op de Kennisbank