Het bestuur van de Nederlandse Marieholmvereniging nodigt u uit voor de jaarvergadering met lezingen en diner op:

Zaterdagmiddag 20 januari 2024
Locatie: GSV De Vrijbuiter, Oud Loosdrechtsedijk 137, 1231 LT Loosdrecht

Programma:
13.00 Inloop en bakskistverkoop
14.00 Presentatie Oostzee door Dirk Jan Sloot
14.30 Algemene Ledenvergadering NMV
16.00 Nieuwjaarsborrel – presentatie foto’s 2024
16.45 Lezing ‘Kapitein van mijn Geluk’ door Frieda Fennell
18.00 Diner

Tijdens de lezing neemt Frieda je mee naar haar dagen op de oceaan. Wat doen de ontberingen van het zeezeilen met je als mens? Frieda kwam zichzelf tijdens de reis geregeld tegen en worstelde met levensvragen als: wat maakt me gelukkig en wat is de zin van mijn leven? Het antwoord op die vragen ligt niet voor de hand. Het enige antwoord dat ze vond was het besef dat het leven niet maakbaar is maar je wel kunt leren het spel te spelen. En dat spel is soms een gevecht met haar eigen angsten, dikwijls een strijd met de elementen en op andere dagen het vinden van de onovertroffen idylle van een onbewoond palmeiland in de Caribische Zee.
Een verhaal waar veel zeilers zich in zullen herkennen en die nieuwelingen voorbereidt op de wonderen van de oceaan.

We houden de vergadering zo kort mogelijk opdat er zoveel mogelijk tijd is om elkaar weer te zien, ervaring uit te wisselen en samen plannen te maken. Ook is er weer de tweedehandsmarkt dus duik in je bakskist, schuur of vliering en verzamel je overbodige spullen!

Opgeven kan via deze link:  https://www.formdesk.com/nmv/alv. Voor het diner wordt een eigen bijdrage € 25,- p.p. gevraagd. Maak het bedrag over op NL68INGB0005218463 onder vermelding van: ALV 2024 + achternaam. Aanmelden voor het diner kan tot uiterlijk dinsdag 16 januari.