Speciaal voor nieuwe leden. Denk mee over de vereniging

Iedereen die het Marieholmzeilen een warm hart toedraagt is welkom om kennis te maken met het bestuur en met elkaar. Om te horen wat jullie ambities en drijfveren zijn, en daaruit voortvloeiend jullie verwachtingen en wensen ten aanzien van de vereniging. Samen met jullie maken we plannen voor het komend jaar. Met name nieuwe leden worden expliciet uitgenodigd.

Op zaterdag 4 november start de inloop om 14.00 uur in de verbouwde hooiberg De Barg. Het programma start om 14.30 uur. Voorzitter Age Smit leidt de middag. Ter voorbereiding vragen we de deelnemers een of meerdere foto’s van hun boot op te sturen en na te denken over wat je zou willen met je boot. Waar droom je van?

Vanaf 16.30 uur komt het bier op tafel en volgt een heerlijke Hollandse warme maaltijd. Voor het eten en drinken vragen we 10 euro.

Voor een goede organisatie is het plezierig voor ons je aan te melden. Stuur een mailtje naar secretaris.nmv@marieholmvereniging.nl en laat weten dat je komt én of je mee eet of niet.

Let op adres van De Barg gewijzigd:
Otweg 16
2771 VX  Boskoop

Parkeer op de dijk of rij de oprit in, rij langs het huis en parkeer bij de hooiberg.