Loosdrecht, 13-15 augustus, GWV De Vrijbuiter

2021 is een lustrumjaar én bovendien kunnen we weer met elkaar zeilen, nu de coronamaatregelen ontmoeting en buitensportactiviteiten weer toestaan.

Om dit te vieren organiseren we, naast het vertrouwd wedstrijdprogramma, op de zaterdagmiddag en -avond een heus lustrumfeest waarbij er meegevaren kan worden op het Statenjacht De Utrecht. Dit prachtige schip vormt het decor voor ons feestprogramma met speeches, BBQ en live muziek. Er kan gedanst worden. Het feestprogramma is natuurlijk ook toegankelijk voor leden die zonder boot komen en dit jubileum willen meevieren. Partners en familieleden zijn van harte welkom.

13 t/m 15 augustus komt nu snel dichterbij, hoogste tijd om je in te schrijven! Hierbij een link naar het inschrijfformulier (Klik HIER) en een link naar de aankondiging (klik HIER). De wedstrijdbepalingen en het volledige programma volgen zo snel mogelijk en worden uiterlijk 6 augustus op deze website (marieholmvereniging.nl) gepubliceerd.

Het is een erg mooie tocht over de Vecht naar Loosdrecht. Maar omdat de locatie in Loosdrecht met staande mast via bruggen en sluizen te bereiken is, moeten de deelnemers per boot uiterlijk donderdagavond op de Loosdrechtse plassen arriveren. Informatie over brug-en sluistijden op de Vecht staat HIER. Deelnemers van de Hollandse Plassen kunnen er ook voor kiezen om met gestreken mast door Amsterdam via het Zuider Amstelkanaal en Weespertrekvaart te varen en dan vervolgens via het Amsterdam-Rijnkanaal bij Nigtevecht de Vecht op te gaan.

Meer informatie volgt in volgende nieuwsbrief. Houdt je mailbox en de website in de gaten! Zie voor meer informatie HIER

Voor de wedstrijdbepalingen: klik HIER

LET OP: extra info ivm stremming Uitermeerbrug: klik HIER

Bestuur van de Nederlandse Marieholmvereniging

Laten we er een dit jaar een groot (zeil) feest van maken!