Home Forums Marktplaats Te koop IF-e bouwjaar 1976 refit is terug te lezen in de marieteam va 2014

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • Corstiaan Kleijwegt
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

    Mijn if-e is te koop. Bouwjaar 1976. Kleur beige/wit.Ik heb een complete refit uitgevoerd waarvan ik verslag heb gedaan in ons verenigingsblad “Marie Team” van 2013,2014,2015 en 2017. Het scheepje is voorzien van twee nagelnieuwe voorzeilen van Ullman sails uit Brouwershaven ( high aspect en grote genua) een mooi grootzeil en een zeer weinig gebruikte spi.
    De motorisering is de originele Volvo. Dit jaar ook weer na de winter starten en lopen. Prima.
    De binnenkant is helemaal kaal geweest. Nieuwe rompbekleding, houtwerk opnieuw behandeld, nieuwe kussens. Electra ook onder handen genomen. Er is een nieuw plafond in gezet. Kortom een refit die het scheepje verdiende.
    Wij doen hem weg omdat wij de kajuit te laag en de kuip te klein vinden gelet op onze leeftijd. Het is en was voor ons oude liefde die nooit is gaan roesten.
    Onze prijs is €10.500,-
    Contact Corstiaan Kleijwegt, Hellevoetsluis.Tel 0646211648 , cakleijwegt@gmail.com

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.