Home Forums Marktplaats Goed onderhouden Marieholm 26 te koop voor € 12.500

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • Anoniem
    Inactief
    Aantal berichten: 10

    Op 1e paasdag te bezichtigen in Lelystad: Mijn mooie Marieholm 26 “Cirrus”. Ik ben de 2e eigenaar. Cirrus is een goed en met zorg onderhouden zeiljacht met fraaie lijnen en uitstekende zeileigenschappen. Zeilnr: 291. Een zeewaardig jachtje. S-spant: 58% van totaalgewicht in langkiel, zelflozende kuip. (Voor forumleden natuurlijk overbodige informatie).

    Ex. en interieur zeer net. Comfortabele recente kwaliteits bootkussens (10cm) dik. Motor Volvo Penta MD5A Diesel 7,5 PK elk vaarseizoen zijn motorolie en filters vervangen. Motor heeft dit voorjaar een kleine revisie gehad (kleppen slijpen etc), waardoor de compressie weer optimaal is.
    Tuigage in prima staat.
    Garderobe: 2x grootzeil 16m2, 2x Fok 10m2, Genua 15m2, BolleJan 18/37m2 met stripper.
    Sprayhood, Huik v grootzeil, Spinnakerboom. Poolanker met 5m voorloop ketting en tros, landvasten, stootwillen, regenkleed, zonnekleed zomertent en winterkleed voor droogstalling. Lenspomp, Dieptemeter, Suudmo Kompas, Simpson Lawrence toilet, Origo kooktoestel, koelbox 16 ltr. 12V DC met omvormer voor walstroom. Het schip stond iedere winter van begin oktober tot half april op het droge (afgetuigd en leeggehaald). Vallen zijn dit voorjaar vernieuwd (nog niet op de foto). De boot is zoveel mogelijk in zijn oorspronkelijke staat gehouden en daarin zeer goed onderhouden. Dat blijkt denk ik ook wel uit de foto’s (advertentie marktplaats)

    Paul van den Hoek
    Deelnemer
    Aantal berichten: 26

    Wat is de reden dat je deze boot weer verkoopt? Volgens mij heb je de Marieholm vorig jaar gekocht. Ik zie je ook niet meer liggen in Lelystad.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.