Home Forums Algemeen Even voorstellen en de plannen met het scheepje Reageer op: Even voorstellen en de plannen met het scheepje

Michiel Veldkamp
Deelnemer
Aantal berichten: 143

Welkom Björn, leuk dat je je op deze manier voorstelt. Dat gevoel van de stabiliteit van de boot kennen wij allemaal. De vereniging heeft een kennisbank die helaas nog niet helemaal up-to-date is. Vragen kun je stellen via ons Forum en ook via de WhatsAppgroepen. Ik zou je kunnen toevoegen aan onze NMV Noord groep als je daar belangstelling voor hebt. De groep is heel actief.

Als eerste tip geef ik je mee om even de dek-romp verbindingen te checken. Het dek wil wel eens een beetje gaan kieren ter hoogte van de verstagingen nm de IF heeft daar last van. Hoe dat is voor een M26 weet ik eerlijk gezegd niet. Dit is vrij simpel te verstevigen met het inlamineren van verstevingingsdriehoekjes ter hoogte van de verstaging. Als daar al iets zit dan is dat al verholpen. vaak wordt ook de terminal van de binnenverstaging verstevigd omdat de verstaging niet recht aan het oog trekt.

Veel plezier met je boot

Michiel Veldkamp