Home Forums Marktplaats Volvo Penta MD1B, goede motor, maar kapotte keerkoppelinh Reageer op: Volvo Penta MD1B, goede motor, maar kapotte keerkoppelinh

Hans ten Cate
Deelnemer
Aantal berichten: 147

Thomas,

Gefeliciteerd met je aankoop ! Ben benieuwd welke IFE je hebt gekocht en of je er al mee op pad kunt. Ik, wij, hebben ons Olijfje in 2018 gekocht en ik ben nog iedere keer blij als ik weer aan boord zit.

Ik heb een werkplaatshandboek in het Zweeds. Met Googlle Translate paraat, met het Gronngse dialect waarmee ik ben opgegroeid, en met kennis van Engels en Duits vind ik dat ik een heel eind kom met het lezen van dat handboek. Je mag het boek van me hebben; ik heb m niet meer nodig nadat de MD1B van Olijfje is vervangen. Dan dan zijn er twee opties:

– ik scan ‘m in en stuur het per mail. Daar heb ik deze week geen tijd voor

– ik stuur het naar je op. In dat geval moet je he adres toesturen; misschien goed om dat via de mail direct te doen: cate0045@wxs.nl

Ik heb ook nog een waarschijnlijk nooit gebruikte slinger om de MD1B met de hand aan te slingeren. Als je die wilt hebben dan mag dat ook. ook daarvoor geldt dat we dat het beste direct via de mail kunnen overleggen

Groet, Hans ten Cate