Home Forums Algemeen Ervaring opdoen met Marieholm 26 – zeil trim – mast trim. Reageer op: Ervaring opdoen met Marieholm 26 – zeil trim – mast trim.

Hans ten Cate
Moderator
Aantal berichten: 147

Leon,

Komend weekeinde is er een klein Marieholmtreffen bij de Markerwadden. We varen met een aantal Marieholms vanuit verschillende richtingen naar de Markerwadden toe om daar samen te komen. Ik weet dat Michiel Veldkamp vanmiddag nog bemanning zocht. Michiel heeft weliswaar een IF, maar qua zeilen, masttrim enz maakt het weinig uit of je op een M26 of IF zeilt. Verder is Michiel een zeilende enceclopedie als het aankomt op kennis over de Marieholm. Mede door hem heb ik in korte tijd veel over de Marieholms geleerd. Ik zou de kans pakken om met m mee te gaan !

Er komen zowel IF’s als M26’s. Het exacte programma weet ik nog niet; er is een app-groep van deelnemers waarin langzamerhand de ideeen over same-opzeilen, een gezamelijke maaltijd, wie doet wat vorm krijgt.

Als je tijd en zin hebt om met Michiel mee te gaan dan kan ik je zijn telefoonnummer geven. Ik wil zijn nummer niet ongevraagd op het forum zetten. Mijn nummer wil ik wel delen: 06 3313 2103

Groet, Hans ten Cate