Home Forums Discussies Kennisbank Fok voor 18 knopen of meer Reageer op: Fok voor 18 knopen of meer

Anoniem
Inactief
Aantal berichten: 263

Hey Arno, je kan dingen altijd zo goed verwoorden, kan je mij dat niet een keertje leren?

Soms als ik mezelf teruglees …. grrr

 

Inderdaad, hij is wat hoger opgesneden dan normaal, of dat je zou verwachten van een HA fok.

Op film en plaatjes lijkt het wel erger dan het is.
Aan de ene kant vind ik het eigenlijk wel prettig dat hij wat hoger is, omdat je dan wat beter zicht hebt.

Dat is ook, denk ik de reden geweest voor die keuze destijds.

Maar ik denk dat, als ik een nieuwe ga kopen, dat ik het 1 en ander wel verander.

Tot nu toe ben ik er tevreden mee, maar ik mis wel wat vermogen bij wat minder wind.

Bij meer wind, wat ik dit jaar echt veel opzoek om te proberen, is het een erg prettige fok.

Je kan hem erg mooi vlak trimmen. Ik denk dat inderdaad, 110% een hele mooie maat is voor een HA.

Ik heb dit jaar al heel wat evenementen misgelopen, die we hadden willen bezoeken, had b.v. erg graag naar het zomerevenement willen gaan/meedoen.

Maar had persoonlijke omstandigheden die dat verhinderde, er staan de 30 mijls en de kilorace op de planning rond die data van het treffen.

Maar het zou wel leuk zijn om die kant op te zeilen.