Jaarvergadering en Nieuwjaarsborrel 2018

//Jaarvergadering en Nieuwjaarsborrel 2018

Het bestuur van de Nederlandse Marieholmvereniging nodigt u van harte uit voor de jaarvergadering op zaterdagmiddag 13 januari 2017.

Locatie: De Vrijbuiter, Oud Loosdrechtsedijk 137, 1231 LT Loosdrecht

12.00 Inloop en tweedehands markt
13.00 Korte presentaties Small Ship Race 2018 en Kampioenschap IF 2017 in Zweden
14.00 Ledenvergadering
15.45 Pauze
16.15 Presentatie Klaas Wiersma. Het verhaal achter zijn mooie foto’s, hierna kunt u het zelf.
17.00 Nieuwjaarsborrel – presentatie films en foto’s 2017
18.00 Diner (stoofpotje). Kosten diner: € 20,- / pp. ter plaatse te voldoen.

Voor de leden die naar de ALV komen, heeft het bestuur een toepasselijke attentie: een prachtige Marieholmkalender 2018, met foto’s van Klaas Wiersma en Eric van de Bandt voor € 5,-. De oplage is beperkt dus meld je snel aan. Aanmelden kan via een mail naar secretaris Paul van den Hoek.pwm.vanden.hoek@gmail.com. Bij aanmelding aangeven met hoeveel mensen je komt, of je dineert met ons en of je vegetarisch wil eten dan wel dieetwensen hebt. Je kan je aanmelden voor het diner tot en met zondag 7 januari. Wij reserveren het diner voor je. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, dan kan je je afmelden tot en met zondag 7 januari. Bij latere afmelding zullen we de kosten voor het diner in rekening moeten brengen. We rekenen op je begrip hiervoor. Vooraf bestaat de mogelijkheid te lunchen in de Vrijbuiter. Ook dit moet je vooraf bij aanmelding aangeven in verband met de inkoop (2,- / broodje). Vergeet niet je overtollige bootspullen en watersportboeken niet mee te nemen!

2018-01-22T11:51:19+00:00 7 januari 2018|