Ledenmiddag De Barg – zaterdag 2 november, 14:00-17:00, Boskoop

//Ledenmiddag De Barg – zaterdag 2 november, 14:00-17:00, Boskoop
Denk mee over de ontwikkeling van de vereniging

Deze middag is bedoeld voor alle Marieholmliefhebbers die de vereniging een warm hart toe dragen, om mee te denken met het bestuur en plannen te maken in een ontspannen sfeer. Het bestuur wil graag met jullie nadenken over het borgen van de technische kennis binnen de vereniging, de vernieuwde website,  de eenheidsklasse, een tocht over zee en het internationaal Marieholmevenement. Het is bij uitstek dé gelegenheid voor nieuwe leden om andere leden te ontmoeten en vragen te stellen over je schip. Heb je foto’s die je wil laten zien, zet ze op een stick of je telefoon en neem ze mee.

Op zaterdag 2 november start de inloop om 14.00 uur in de verbouwde hooiberg. Het programma start om 14.30 uur. Voorzitter Hanz Zwart en Michiel Veldkamp zorgen voor een interactieve bijeenkomst.

Vanaf 16.30 uur begint de borrel en daarna volgt een heerlijke Hollandse warme maaltijd. Voor het eten en drinken vragen we 10 euro.

Voor een goede organisatie is het plezierig én noodzakelijk je aan te melden. Stuur een mailtje naar secretaris.nmv@marieholmvereniging.nl

Adres van De Barg:
De Oude Wijk 11
2771 WT  Boskoop

Ga hier het tuinpad op en probeer je auto ergens te parkeren op een van de parkeerplaatsen en loop dan verder door naar achteren naar de hooischuur De Barg.

2019-10-16T18:41:47+01:00 16 oktober 2019|