Op deze pagina vind je fotoalbums van eerder georganiseerde evenementen van de Nederlandse Marieholm Vereniging.

De vereniging heeft zich tot doel gesteld 1 x per jaar een dik Verenigingsblad te publiceren, de MarieTeam. Wil je iets schrijven of heb je een leuk artikel, neem dan contact op met de redactie. Om de MarieTeams en Nieuwsbrieven in te zien moet je wel ingelogd zijn.

Redactie Verenigingsblad MarieTeam

De MarieTeam is het glossy magazine van de Nederlandse Marieholmvereniging en verschijnt èèn keer per jaar in drukvorm. Het is een bewaarblad en geeft overzicht van de activiteiten van de vereniging in het afgelopen jaar. Daarnaast heeft het blad elk jaar een ander thema dat de artikelen verbindt. Vaste onderdelen zijn 'boot en verhaal' (resibeschrijvingen), 'boot en wedstrijd' (persoonlijke wedstrijdverslagen) en 'boot en techniek' (verbeteringen aan de de boot). Leden stellen zich voor onder de noemer 'Even Voorstellen'. De MarieTeam is ook te digitaal te lezen op Isuue en te downloaden voor leden op deze site.

Alhoewel de redactie een belangrijke rol vervult bij het tot stand komen van de de MarieTeam wordt het blad gemaakt door de leden. Het blad staat of valt met de inbreng van de leden. Dus schroom niet een berichtje te sturen aan de redactie als je bij wil dragen aan ons aan ons verenigingsblad! De redactie helpt je op weg en samen maken we er iets moois van.

Redactie MarieTeam

Michiel Veldkamp, Corstiaan Kleijwegt, Ruben Oetzes