img_6051.jpg

Lid worden van de NMV

Deze website is een voorbeeld van wat de NMV wil betekenen voor leden. Maar de website, hoe interessant en leerzaam ook, kan natuurlijk nooit de bruisende werkelijkheid van de evenementen, de geur van herkenning bij het opstappen op andermans Marieholm en de gezelligheid van het Marieholmdiner, vervangen. Waar de NMV voor staat vind je bij de doelstellingen. Bij deze nodigen we je dan ook uit lid te worden van onze vereniging en van deze voorrechten te genieten. Als lid van de NMV kan je rekenen op het volgende:

• Regelmatig ons Verenigingsblad Marieteam;
  • Uitwisseling van informatie en ervaring van en met andere leden en zusterorganisaties;
  • Speciale aanbiedingen;
  • Zowel "natte" als "droge" evenementen;
  • Reis- en evenementverslagen;
  • Toegang tot het speciale ledendeel van deze website met veel informatie over de schepen
    en online toegang tot de reeds verschenen verenigingsbladen.

De jaarlijkse contributie bedraagt  € 25,- met een eenmalig inschrijfgeld van € 12,50.

nmv_wimpel_op_zeilzakOm lid te worden is het voldoende het document Formulier nieuwe leden  in te vullen. Voor aanvullende informatie kun je naar het secretariaat mailen. De contributie, alsmede het éénmalige inschrijfgeld (totaal € 37,50), dient te worden gestort op gironummer 5218463 ten name van Nederlandse Marieholm Vereniging te Delft, onder vermelding van Aanmelding lidmaatschap. Een bevestiging van je inschrijving wordt je dan toegestuurd.

Na ontvangst van je aanmelding ontvang je ons welkomstpakket met daarin:

• De verenigingsvlag;

sticker_op_mast