Welkom bij site van de Nederlandse Marieholm Vereniging. De NMV is een vereniging voor alle Marieholmjacht-eigenaren, ongeacht het type Marieholm dat zij bezitten. Veel technische informatie is beschikbaar na inloggen. Nog geen lid? Vul dan eerst het formulier Nieuwe leden in.

Over de NMV

De NMV is een middelgrote vereniging met circa 200 leden. Hiervoor is enige organisatie vereist. Naast het vierkoppige bestuur bestaan er een tweetal commissies, te weten de Evenementen commissie, en de Technische commissie. De productie van het Verenigingsblad "MarieTeam" (1x per jaar) en digitale nieuwsbrieven in de capabele handen van de Redactie. Met behulp van Rayonhoofden probeert de vereniging lokale activiteiten te ontplooien of aan te haken bij lokale evenementen. Tot slot wordt deze site onderhouden door de twee Webmasters.

De vereniging is opgericht op 1 januari 2001 en sindsdien ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 30169764. Een en ander is formeel vastgelegd in pdf statuten en een pdf huishoudelijk reglement.