IF op HIWSA te water

//IF op HIWSA te water

Vanwege het 50 jarig bestaan van de IF is de Marieholmvereniging is met een IF aanwezig op de HISWA te water.
Naast het nieuwste aanbod van schepen en produkten richt de Hiswa zich op trends in de watersport. De IF is een aantrekkelijke boot voor jonge watersporters die hun opleiding hebben gehad op open boten maar voor wie de aanschaf van een nieuwe boot te kostbaar is.

De IF (en ook de M26) is veelzijdig te gebruiken: hij leent zich goed voor een dag zeilen op plassen en meren maar je kunt er ook langere tochten mee maken op zee en Wad. Diepgang en masthoogte geven weinig beperkingen. De bediening is eenvoudig: een IF zeil je gemakkelijk alleen. Dat alles bij elkaar maakt de IF tot een ideale instapboot voor een nieuwe generatie zeilers.

We liggen vooraan bij de steigers, u kunt de boot niet missen. De boot is uit 1976 en is onlangs geïmporteerd uit Zweden. Het registratienummer staat nog op de zijkant van de kajuit. Met deze boot worden wedstrijden gevaren. Zie artikel Zilt.

2018-01-22T12:25:45+00:00 29 augustus 2017|