IF op Hiswa

//IF op Hiswa

Vanwege de 50ste verjaardag van de Marieholm IF is er dit jaar een IF te bewonderen op de Hiswa, van 8 t/m 12 maart in Amsterdam.Zaterdag 11 maart is er om 16.30 uur een borrel bij de stand voor alle leden van de Marieholmvereniging en van de Federatie Polyclassics. Zondag 12 maart om 14.00 uur is er een presentatie van de Marieholmvereniging in het Zeiltheater van de HISWA. De IF staat op stand 05.K07. Dit jaar bestaat Marieholm IF 50 jaar. Reden om het driedaagse zomerevenement dit jaar extra groots op te zetten, met aanbrengtochten vanuit Zeeland, Friesland en Zuid-Holland, wedstrijden, een apart programma voor toerzeilers, workshops, borrels en natuurlijk het fameuze Marieholm-diner! Het zomerevenement wordt dit jaar gehouden van vrijdag 30 juni tot en met zondag 2 juli. Zou het niet geweldig zijn om de 50-ste verjaardag van de Marieholm met 50 of meer schepen te vieren? Niet alleen IF’s, ook alle andere types zijn vanzelfsprekend van harte welkom!

Heb je een Marieholm? Houd dan 30 juni tot en met 2 juli nu vast vrij. En als je nog geen Marieholm hebt, dan wordt het misschien tijd er een aan te schaffen.

2017-10-26T08:22:54+00:00 20 maart 2017|
Spring naar toolbar