28 oktober: Ledenbijeenkomst De Barg – Boskoop

//28 oktober: Ledenbijeenkomst De Barg – Boskoop

Kom ook en vergroot je betrokkenheid bij de vereniging.

Samen met jou wil het bestuur terugkijken over het afgelopen jubileumjaar en vooruitkijken naar nieuwe activiteiten.

De middag is bedoeld voor alle Marieholmliefhebbers om elkaar op een ontspannen manier nader te leren kennen, maar ook om elkaar weer te zien en verhalen op te halen. Het is bij uitstek dé gelegenheid voor nieuwe leden om vragen te kunnen stellen over de klussen aan je schip. Of voor bestaande leden die overtollige onderdelen van hun schip willen overdoen aan een andere liefhebber.

Op zaterdag 28 oktober start de inloop om 14.00 uur in de verbouwde hooiberg. Het programma start om 14.30 uur. Voorzitter Hanz Zwart is moderator en zorgt voor een interactieve bijeenkomst.

Vanaf 16.30 uur begint de borrel en daarna volgt een heerlijke Hollandse warme maaltijd. Het eten en drinken wordt aangeboden door de vereniging

Voor een goede organisatie is het plezierig en noodzakelijk je aan te melden. Stuur een mailtje naar secretaris.nmv@marieholmvereniging.nl

Adres van De Barg:
De Oude Wijk 11
2771 WT Boskoop

Ga hier het tuinpad op en probeer je auto ergens te parkeren op een van de parkeerplaatsen en loop dan verder door naar achteren naar de hooischuur De Barg.

2018-01-22T11:51:59+00:00 15 oktober 2017|